Armii Krajowej 35

Ten właśnie adres nosi kamienica, której detale prezentowałem w poprzednich postach.

AK35-4

Oglądając to zdjęcie, widzę, że mógłbym poświęcić jej jeszcze więcej czasu.

AK35-4-1

Tak wyglądają zwieńczenia okien.

AK35-4-2

A tak balkonowa balustrada (to niestety tylko powiększenie fragmentu zdjęcia pokazującego cały budynek, skontrastowałem je w programie graficznym, żeby lepiej było widać skomplikowany wzór balustrady).

AK35-4-3

Powinienem był jeszcze zrobić zbliżenie elementów drewnianej konstrukcji dachu. Cieśle też się przyłożyli do roboty, mimo że przecież z poziomu ulicy ich staranność jest prawie niewidoczna.

2 myśli w temacie “Armii Krajowej 35”

  1. To jedna z piękniejszych kamienic w Ełku. Tak sie składa, że byłem w jej wnetrzu w jednym z mieszkań… Wykończenie jednego z pomieszczeń (salonu) też jest „przyozdobione”. Ciekawe jest to, że żaden remont nie zniszczył tego zabytku i narazie tak pozostanie, ponieważ mieszkanie kupił ojciec mojej dziewczyny :p Fachowej nazwy niestety nie pamietam… Ale mam fotki 🙂 Wysłałem je mailem…

    Pozdrawiam

  2. wiem rowniez ,ze w owej kamienicy znajduje sie piekny poniemiecki piec ,niestety zdjecia juz nie mam ale jesy pieknie zdobiony i zachowal sie do dzisiaj.

Dodaj komentarz